Heeft u een klacht over onze dienstverlening?

Klacht

Heeft u een klacht over onze dienstverlening? Bespreek de klacht meteen met de medewerker in kwestie. Door uw onvrede kenbaar te maken, stelt u hen in staat direct een oplossing te zoeken of eventuele misverstanden recht te zetten. Meestal leidt dit tot de gewenste oplossing.

Wilt u liever niet zelf in gesprek met de betrokken medewerker(s), of bent u niet tevreden over het resultaat van dit gesprek? Dan kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris van Certe; zij ondersteunt naast Certe ook HAL Friesland bij de behandeling van klachten.

De klachtenfunctionaris kan u helpen om een klacht in te dienen en om de meest geschikte weg te vinden voor de behandeling van uw klacht. Bovendien kan de klachtenfunctionaris bemiddelen als een klacht niet naar tevredenheid wordt opgelost.

De klachtenfunctionaris:

  • werkt onpartijdig;
  • heeft een geheimhoudingsplicht;
  • onderneemt geen stappen zonder uw toestemming.

Zo weet u zeker dat uw klacht bij de klachtenfunctionaris in vertrouwde handen is.

Contact met de klachtenfunctionaris:

  • telefonisch op werkdagen van 9.00-12.00 uur via 088-23 70 100;
  • via onderstaand klachten formulier

U kunt een brief sturen naar:

Certe
T.a.v. klachtenfunctionaris
Postbus 909
9700 AX Groningen

Wilt u weten hoe de afhandeling van de klacht verloopt? Raadpleeg dan de klachtenprocedure.

Klachtenformulier

Wij gebruiken deze gegevens om contact met u op te kunnen nemen. De contactgegevens die u verschaft worden tijdelijk opgeslagen in onze administratie, en door dit formulier in te vullen gaat u hiermee akkoord. Lees hier meer over in ons Privacy Statement.